2016. december 11., vasárnap

Karácsonyi kopogtató

Lassan ideje volt kitennem az ajtóra valamilyen karácsonyi dekorációt. A könyvolvasó tokjához használt könyv lapjaiból még sok maradt, jól mutatnának egy minimál dizájnú koszorún.





Hozzávalók:

  • szalmából készült koszorúalap
  • tetszőleges, de semleges mintájú papír: maradék csomagolópapír, régi matekkönyv, telefonkönyv
  • meggyorsítottam a papírdarabolást ezzel a kütyüvel, de akinek nincs, ollóval sem tart sokkal tovább a munka
  • olló, papírragasztó, gombostű, szalag




Először vágtam sok-sok papírcsíkot. Nekem a másfél centis szélesség vált be, ezzel még szépen kifeküdt a koszorú felületén. Nem kell sokkal hosszabb, mint ami átéri, elég 1-1,5 centi átfedés a ragasztáshoz.






Ez a rész viszonylag sokáig tartott: egyesével, kis átfedésekkel felragasztottam a papírcsíkokat. Amennyire lehet, szorosan kell feltekerni a papírt. Mivel csak a papírt ragasztottam, a koszorúalapot máskor is fel lehet használni. Én nagyon szeretem, mert gombostűvel sok dekorációt lehet rögzíteni rá, amit bármikor cserélni lehet. 
Hajtogattam néhány csillagot az ITT megmutatott videó alapján. Ezeket is levasaltam kicsit, és fehér gombostűvel tűztem a koszorúra. Anyukám szerint kicsit egybeolvadnak a csillagok a háttérrel, de nekem most pont ez tetszett, a sötét ajtó előtt direkt jól mutat. Másrészt a két szomszédom olyan csillogó műanyag valamit akasztott ki, hogy annyi csiricsáréság éppen elég a lépcsőházba.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése