2016. június 14., kedd

Számológép körömlakkfestéssel

A mindennapokban szükségem van egy számológépre. Nem csodamasinára, megfelel egy ilyen kis egyszerű ketyere. Viszont nem tetszett a snassz ezüstszürke borítás. Már régóta ki akartam próbálni a márványos körömlakkos technikát, mi mindenre lehetne még használni a manikűrön kívül.


Hozzávalók:
  • Egy csúnya, olcsó számológép
  • Nem túl durva csiszolópapír
  • Körömlakkok
  • Lakkspré










Első lépésként szétszedtem a számológépet. A hátoldalon apró csavarokkal volt rögzítve. Incifincikkel, műszerészcsavarhúzót kellett hozzá használnom. Ezután kicsit megcsiszoltam a felületet, hogy a festék jobban tapadjon. Fehér akrilsprével fújtam le, de nem túl alaposan, csak arra kellett, hogy jobban mutassanak a színek.










A festéshez dobozt használok, hogy ne kenjek össze semmit a lakásban. Ez egy extranagy pizza dobozából lett hajtogatva, de apróbb tárgyak festéséhez egy cipősdoboz is megfelel.









Egy kidobandó műanyag dobozban elkészítettem a körömlakkokból a mintát ez a videó alapján. Na jó, nekem valamiért soha nem sikerül ilyen szép egyenletes mintát létrehozni, ezért csak találomra húzogatom a víz felszínén a lakkot. Ragasztószalagból készítettem fülecskét a műanyag borítókra, azokat fogva merítettem bele a lakkba őket. A felesleget saslikpálcával kotortam ki a gombok nyílásaiból. Néhol kicsit vastagabb lett a lakkréteg, ezért egy teljes napot hagytam száradni. Utána a tartósság kedvéért lefújtam egy réteg lakkal. Ezután nem is volt más dolgom, mint újra összerakni a számológépet és visszacsavarni a csavarokat.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése