2016. október 12., szerda

Fülbevaló tetkómatrica mintával

Néhány éve már nem csak gyerekeknek való "felnyalós" tetoválások vannak a piacon, hanem felnőtteknek szánt matricákat is lehet kapni. Kíváncsi voltam, vajon lehetne-e a bőrön kívül más felületet is díszíteni vele.

A következők kellenek hozzá:


  1. Hobby- vagy papírboltban kapható falapocska
  2. Akrilfesték, lakk
  3. Tetoválásmatrica
  4. Ékszerszerelék

A falapocskákat első körben simán lefestettem két rétegben, hogy egyenletes, kontrasztos alapot adjon a matricának.







Amikor a festék megszáradt, a tetkómatricából kivágtam két, méretben passzoló csíkot. Igyekeztem úgy igazítani, hogy a minta egyformán jöjjön ki. A matrica utasítása szerint nedves szivacsot szorítottam rá, amíg a fóliáról le tudtam húzni a papírt. Ekkor a széleken túllógó matrica még lágy, de hagytam megszáradni és megkeményedni. A merev fóliát kétrét hajtott finom szemcséjű dörzspapírral reszelgettem le, de éles késsel is el lehet óvatosan távolítani. A megszáradt fülbevalót akrillakkal tettem tartóssá, de a sima átlátszó körömlakk is megteszi. Sőt, tetkómatrica helyett a körömmatrica is beválik (szerintem ugyanaz a kettő anyaga). Néhány karika, akasztó, és kész is. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése